wat is positioneringsadvies op interimbasis

Een adviseur als onderdeel

van uw team

diensten : Advies op interimbasis voor uw vraagstuk

Niet ieder traject leent zich even goed voor het inhuren van een extern bureau. Werkzaamheden kunnen complex zijn, of nog onvoldoende afgebakend om middels een projectopdracht in te vullen. Wanneer een organisatie wel behoefte heeft aan aanvullende expertise, is het inzetten van een adviseur op interimbasis een goede oplossing.

Een interimadviseur kan deelnemen in een intern team van de organisatie. Op deze manier ontstaat er een optimale kennisuitwisseling tussen de eigen medewerkers die organisatie door en door kennen en de positioneringsadviseur met specifieke expertise. Daarnaast kan de interimadviseur, door binnen de organisatie zelf te werken, zorgen voor een breder draagvlak voor het traject.

Specifieke kennis

Het invullen van een positioneringsvraagstuk is een niet alledaags traject. Veel organisaties hebben kundige marketeers, strategen en communicatiespecialisten in dienst. De ervaring met het veelvuldig positioneren van een organisatie of merkportfolio is vaak minder aanwezig. Het inzetten van een positioneringsadviseur biedt hiervoor dan een goede oplossing.

Opdrachtgevers

We werken voor diverse merken op interimbasis aan merkvraagstukken. Bekijk daarvoor ook de klantcases onderaan deze pagina.

Voorbeelden van merken voor wie werken aan positioneringsadvies op interimbasis

Stel hier direct uw vraag

Heeft u een vraag over de inzet van een interimadviseur voor uw merkvraagstuk? Stel deze dan direct via het formulier hieronder.

  

Partner in merkvraagstukken en interimadvies

Al bijna 20 jaar helpen we merken verder. Op projectbasis of met interimadvies. Heeft u een vraagstuk waarover u van gedachten wilt wisselen? Neem dan gerust contact op met CP en we helpen u graag verder: bel 020 - 84 55 327 of stuur een mail.

Neem contact op als u meer wilt weten over interimadvies over positioneren

  

  • Klantcases

    Bekijk hier klantcases van uitgevoerde projecten. Lees meer over de aanpak en hoe klanten de samenwerking ervaren.

    Bekijk de cases van projecten over interimadvies over positioneren, identiteit en merken
  • Verder met uw merk in een middag?

    Bekijk de mogelijkheden voor een inspirerende workshop met uw merk. Vraag hier direct de brochure aan.

    Bekijk de mogelijkheden voor een workshop met uw merk over positioneren, identiteit en merken

  

  • Boekje over positioneren

    Vraag het boekje over positioneren aan. Hierin vindt u veel meer informatie en handvaten om uw eigen positionering onder de loep te nemen.

    Vraag het boekje van CP aan over positioneren, identiteit en merken
  • Kennispagina‚Äôs

    Lees meer over de achtergronden van het positioneringsproces en identiteit voor merken op de verschillende uitgebreide kennispagina’s.

    Leer meer op de kennispagina's over positioneren, identiteit en merken

  


Gerelateerd

Bekijk ook de gerelateerde cases en pagina's over advies op interimbasis:

  • Case: Identiteitsontwikkeling voor CTP Veldzicht
  • Case: Merkadvies voor Zorgspectrum Het Zand
  • Case: Merkbeleid Cosis
  • Case: Merkportfolio analyse voor ZuidOostZorg
  • Case: Advies herpositionering & merkportfolio Espria
  •