welke positioneringsdiensten biedt CP

CP is gespecialiseerd in identiteits- en positioneringsvraagstukken. Bij vrijwel iedere merkvraag is de kern van de strategie gelijk: een betekenisvolle positie verkrijgen in de hoofden van klanten en stakeholders. De invulling verschilt echter per type vraag. Bij het positioneren van organisaties gaat het sterker om de identiteit van de organisatie. En bij producten en diensten speelt het merkimago weer een grotere rol.

Voor klanten werkt CP aan de identiteit en positionering van organisaties, producten en diensten, merkportfolio´s en interne afdelingen. Lees hieronder meer over de werkzaamheden die CP voor klanten uitvoert:

  

lees meer over het positioneren van een organisatie en een corporate merk

lees meer over het positioneren van een product en het positioneren van een dienst

lees meer over merkportfolio en merkarchitectuur

lees meer over het positioneren van een interne afdeling

lees meer over een positioneringsadviseur op interimbasis

lees meer over een workshop positioneren een presentatie over merken of een gastcollege


CP Positioneringsadvies